چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ باید و نبایدهای تعامل با کودکان چاق انتشار جزئیات جدید از پرونده دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد نگاهی به زندگی و خدمات مادر علم زنان و مامایی ایران ویدئو | فراخوان ثبت نام بیمه اجتماعی رایگان ویژه مادران صادر شد + لینک ثبت نام سرطان تخمدان؛ یکی از علل شایع مرگ و میر زنان نقش مهم ماما در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان ویدئو | گفتگوی آزاد با دختران در خودرو ون پلیس زنان با ورزش در میانسالی می‌توانند سال‌های بدون فعالیت خود را جبران کنند چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟ گذری بر تاریخ مامایی در ایران | قصه قابله روسی در مشهدِ یک قرن پیش ۱۵ هزار زوج مشهدی امسال در طرح «باهم» ثبت‌نام می‌شوند حواشی یک بازی و توهین به زنان کام همه را تلخ کرد | روز سیاه فوتبال سابقه شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه ۴۰ برمی‌گردد شاخصه‌های سبک زندگی مشترک از منظر امام صادق (ع) معرفی کتاب | حسنیه در دربار هارون، شرح مناظرات بانویی از شاگردان امام صادق(ع) بهره‌مندی بانوان زائر و مجاور از کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟
سرخط خبرها
۸۰ درصد مشاغل خانگی به عهده بانوان است | حمایت دولت از کسب‌وکار‌های خانواده محور

۸۰ درصد مشاغل خانگی به عهده بانوان است | حمایت دولت از کسب‌وکار‌های خانواده محور

  • کد خبر: ۱۹۸۶۰۳
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ویژه برنامه روز دانشجو گفت: مشاغل خانگی در این دولت رشد بسیار خوبی داشته است و ۸۰ درصد مجوز‌هایی که داده شده مربوط به مشاغل خانگی بانوان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس جمهور در ویژه برنامه روز دانشجو اظهار کرد: وظیفه داریم شرایط را برای فعالیت زنان جامعه فراهم کنیم. یکی از کار‌هایی که معاونت امور زنان انجام داده بحث سیاست گذاری در حوزه زنان است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید این سیاست‌ها و قوانین را اجرا کنند، ولی این مسائل باید رصد و احصا شود.

خزعلی ادامه داد: برای اولین بار در این دولت بانوانی از جانب رئیس جمهور در شورای‌های عالی منصوب شدند. ۱۲ برنامه در حوزه زنان در این دولت اجرا شده است و پست مشاوره بانوان یکی از این موارد بوده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، خاطر نشان کرد: ۵۰۰۰ میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده که از این میزان ۳۰۰۰ میلیارد تومان استفاده شده است. 

وی تاکید کرد این دولت، از کسب و کار‌هایی که در حوزه خانواده انجام می‌شود نیز حمایت کرده است.

خزعلی گفت: در برنامه هفتم برای اولین بار یک فصل به حوزه زنان و خانواده اختصاص داده شد و در حیطه‌های مختلف که نیاز به پشتیبانی از زنان و خانواده وجود دارد مسائل آن احصا شد.

وی افزود: قانون شغل منعطف نیز برای حمایت از زنان شاغل پیگیری شد. متاسفانه بعضی از قوانینی که وجود دارد سلیقه‌ای به آن عمل می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مشاغل خانگی در این دولت رشد بسیار خوبی داشته است. ۸۰ درصد مجوز‌هایی که داده شده مربوط به مشاغل خانگی بانوان بوده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.